söndag 17 oktober 2010

Rör - igt till tusen! Eller iaf till 17

När vi kommit från läkaren fick sambon ett flertal gånger garantera mig att han ville ha sex med mig igen, jag kände mig osäker på detta faktum efter våra upplevelser.. Nästa steg var nu att lämna blod, ngt jag var nervös för på grund av sambons rädsla.. Jag själv är blodgivare, så det är inga större problem att sticka mig.

LBs order var att lämna blod, avvakta provresultaten, vid nästa plus ska vi SMSa till ett speciellt mobilnr han har endast för denna anledning.. När han fått sms´et från oss ringer han upp för vidare konsultation, vi kan få tabletterna och ett VUL kan göras redan i slutet av vecka 6, det ni!! =)

Så, steg ett: Lämna blod.

Steg två: Plussa!! (lägger in en order om detta då..!)

Blodprov ska lämnas hos provtagningen på sjukhuset, otroligt duktiga sköterskor som jobbar där!! Vi talade om att sambon var lite svårstucken, så han fick ligga på britsen medan dom stack honom. Jag hade hört att det skulle tas många rör blod av mig, hela åtta stycken! Trodde jag.. När det hela var över var vi uppe i sjutton rör! Enligt sköterskorna var detta inte ens hälften av den mängd man tar vid blodgivning, men när de hela tiden bytte till ett nytt rör började jag fundera på om jag snart skulle se ut som ett russin..

Så, blodproven lämnade, nu har vi gjort vad vi har kunnat... Bara att avvakta resultaten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar