söndag 17 oktober 2010

Kontrollfreak goes crazy!!

Den som en gång har äntrat bebisverkstaden vet att det inte finns så mkt att göra där egentligen.. Typ - lämna in bilen för service, sätt dig ner och ta en kaffe och vänta på att den blir klar! Och vänta, och vänta,,, och vänta lite till... MEN - det finns saker man kan göra!! Fina små saker som ger känsla av kontroll, som kan diskuteras och analyseras i evigheter i väntan på att gravsymptomen ska dyka upp, att mensen inte ska göra det..

De kallas ägglossningstester, eller ÄL-tester. Anspråkslösa små saker, billiga är de också (om man beställer via nätet) bara att kissa, vänta en liten stund - analysera!! Antal streck, styrka på strecket.. Ägglossning på g?

För ett kontrollfreak som jag är detta rena kokainet! Helt klart beroendeframkallande - jag har mängder av tester här hemma som bara väntar på att bli kissade på..

Men - läkaren tycker no no, skippa testerna och sexa på när ni har lust istället.. Vad säger du männska!? tänker jag, du måste va galen... Men lovat har jag, både LB och sambon...

Så nu har jag ingen kontroll alls....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar