torsdag 7 mars 2013

Ny blogg!!

Eftersom det här bloggverktyget inte verkar kunna erbjuda mig det jag behöver, eller är det jag som inte förstår (mycket möjligt!) har jag istället valt att flytta över till wordpress. Ni som vill fortsätta läsa är varmt välkommen hit:

http://drommaromsmatt.wordpress.com/

På den nya bloggen finns möjlighet att lösenordsskydda endast vissa inlägg, vilket jag vill kunna göra. Här verkar det vara antingen eller som gäller, trist! Kanske någon annan som vet bot?

Iallafall, jag testar wordpress, så det är där ni kommer hitta mig framöver. Funkar det inte där heller får jag leta upp något annat.

Ni som fått ett mejl om lösen, glöm det, så skickar jag ett svarsmejl till er i stället med lösenord till den nya bloggen.

Sorry för all förvirring =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar