måndag 14 november 2011

Herr och fru!

I helgen blev vi herr och fru, min älskling och jag! Jag har haft den mest underbara helgen i hela mitt liv. Bröllopet blev allt jag någonsin önskat, jag kände mig vacker, maten var jättegod, folk verkade ha roligt, alla kom som vi önskade skulle vara där, vädret var kanon... Jag är sååå lycklig och fick återigen bevisat att jag hittat världens bästa man!! All kärlek till finaste finaste mannen <3

Var så skönt att helt koppla bort bebisbiten! Har inte varit så här lycklig och tillfreds sedan innan vi började försöka få barn, en härlig känsla. I dag har vi hämtat ut biljetterna till bröllopsresan, snart bär det iväg. Blir både storstad och varmare breddgrader, ska bli underbart. Just nu är det härligt att vara jag! =D

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar