lördag 5 november 2011

Snart dags för första besöket på Sahlgrenska!

På måndag är det dags! Då ska vi äntligen få komma till Reproduktionsmedicin på Sahlgrenska. Frågan är bara vad som händer då? Jag har förstått det som att de kommer göra en gynundersökning och ställa en del frågor, ok det ska vi väl kunna klara av. Någon där ute som vet vad som händer vid första tillfället? Tar dom blodprover och så?

Under de senaste veckorna som gått, med graviditet, provtagningar, vul, mf och skrapning har jag inte ägnat ivf många tankar. Detta har gjort att veckorna fram till besöket har sprungit iväg, ganska skönt så här i efterhand. Min hjärna är dock fortfarande upptagen med mitt mf och att ställa om sig från gravid till "som vanligt" igen, så känner mig inte så förberedd inför måndagens besök. Vi får se hur det går...

Tänkte försöka övertyga blivande maken att vi ska ta en heldag i Göteborg på måndag när vi ändå är där, hitta på något skoj och käka något gott på en mysig restaurang. Hoppas det går att lösa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar