fredag 9 december 2011

Semester, besvikelse och konstigheter!

Vi har varit på en underbar bröllopsresa! Manhattan och kryss i Karibien :-D Hade räknat med att mesen skulle komma lagom till alla bad, men det gjorde den som tur var inte! Vi har verkligen njutit av vår resa, ätit och druckit gott, turistat, shoppat, solat och badat... Var skönt att komma iväg och bort från allt ett tag! När vi kom hem hade vi fått brev från Sahlgrenska, som tyvärr hade resursbrist första delen av nästa år, så vår behandling blev framskjuten ytterligare en månad, så nu är planerat äggplock vecka 12. Blev sååå besviken!! Vill ju inte vänta mer! I tisdags morse kom jag på att jag struntade i doktorns rekommendationer om att ta ett gravtest 3 v efter skrapningen. Det var precis innan vi skulle åka på bröllopsresan och jag orkade inte... Testade för säkerhets skull i tisdags morse, 5 v eftere skrapningen. Ett starkt plus som kom upp genast.... Så jag vet varken ut eller in, ny graviditet (vore heeeeeelt otroligt!!) eller strul efter mf?. Jag tror tyvärr på det sistnämnda... Pratade med dr Blomqvist, han verkade tycka att det vore konstigt om det berodde på mf, hade inte varit med om det sa han... Vi har en tid hos honom på söndag, då får vi veta...

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för en ny graviditet!

    Efter min skrapning så testade jag toknegativt redan efter en vecka så strul med missfall tror jag inte på! :)

    Håller tummarna för er!

    SvaraRadera
  2. Drömmar om smått9 december 2011 kl. 22:36

    Tack vännen! Hoppas du har rätt, vore en fantastisk överraskning!!

    Kram

    SvaraRadera