lördag 13 oktober 2012

Är det över?

I går vid lunch började spottingsen komma. Illamåendet välde över mig, där jag satt på toan på jobbet. Ringde mannen och vi åkte hem. Grät i bilen. Ringde kliniken som sa att det kan vara vad som, mensen eller blödningar även om jag är gravid. De sa att jag var på ruvardag 10. Att om jag inte var helt helt säker på att det var mensen skulle jag fortsätta med progesteronet.

Grät i soffan. Grät på promenaden i skogen med hunden. Förbannade allt och alla. Orättvist, bittert.

Gick på toa nu på morgonen, de sparsamma spottingsen har nu övergått till blod.

Fan vad ont det gör i hjärtat!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Nej, nej, nej, fy vad orättvist! :( Så här skulle det ju inte bli!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej!! Massa varma kramar, jag blir så ledsen att det inte fungerade!! :´( :´(

    SvaraRadera
  3. Åh nej!!! Jag fortsätter knipa tummar för att det inte är kört...

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack fina ni för era kommentarer, pepp och kramar!!

    SvaraRadera