tisdag 26 oktober 2010

Jag har fått sällskap..

av min mobil, den lämnar nu mera inte min sida! Väntar och väntar på att telefonen ska ringa, att jag ska få höra doktor LBs röst och få svar på våra prover. Vanligtvis är jag inte såå noga med att aldrig missa ett samtal, men nu skulle jag gå upp i bitar om jag hade missat ett samtal som jag trodde var från läkaren! Så bäst att inte chansa!! Sist har han ringt på kvällarna, så vi får väl se..

Spännande dagar nu också, äl-vecka är här, tror jag, utan tester och temp är jag ju inte säker, men jag har antagit utmaningen att inte testa, och än så länge har jag inte fuskat, inte ens det minsta lilla =)

BIM är ca 6 november, på finaste systers födelsedag, kanske kan även jag få en present då?

1 kommentar:

  1. Duktig du är som inte testar! Och jag känner på mig att 6 nov kommer bli en kanondag för er ;)

    SvaraRadera