onsdag 19 oktober 2011

Något litet fastnade på bild =)

Gjorde vul i dag hos min "privat-doktor". Vågade först inte kolla på bildskärmen alls, men tog sedan mod till mig. Var så inställd på att vi skulle få ett negativt besked! Men vi kunde se något, mer än vad vi sett tidigare. Kunde se en gulesäck och ett embryo, eventuellt även ett hjärtljud (ett pulserande sa läkaren). Däremot är den inte så "gammal" som vi trott om man går på senaste mensen, men jag vet att jag hade ganska sen äl den månaden så det kan stämma. Läkaren trodde att vi istället var i vecka sex.

Nytt besök hos min överläkare på sjukhuset i morgon em, nyttt vul. Ska bli spännande att se vad han säger, om han också tycker att den har växt, han har ju sett vad vi har sett tidigare. Jag hoppas att det ser bra ut i morgon och att vi  kan få tabletterna då! O kanske kanske kan se ett tydligt hjärtljud!

Hoppas såå att detta kan gå vägen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar