onsdag 1 februari 2012

Halmstrå, humbug eller helt rätt?

I går var jag hos en homeopat jag har hört gott om. Jag hade ringt och pratat med honom innan, beskrivit vår historia o våra problem. Det ska nog inte vara några problem va svaret. Väl på plats kikade han mig i ögonen. Du har problem med tarmen. Ja, sa jag, jag har ibs. Jag ser det, blev svaret, mycket känslig mage o tarm. O ont i ryggen, ja sa jag, i svanken... Tänk att han kunde träffa så rätt! Iaf sa han att jag i övrigt är fullt frisk, ingen vitaminbrist, o han såg inga hinder för att jag ska kunna få barn. Fick lite tabletter att ta morgon o kväll, dessa ska gå bra att kombinera med ivf'en. O viktigast av allt, han gav mig hopp!!

1 kommentar:

  1. Och just därför har han redan gjort mirakel för dig! Hopp är så viktigt och faktiskt hur många motgångar vi än har i livet, så kan man ändå känna en strimma hopp! Kram på dig!

    SvaraRadera