torsdag 9 februari 2012

Hormoner à la bungyjump!

Att samtidigt köra zonterapi (för att få igång kroppens system), äta homeopatmediciner (för att stärka kroppens system och boosta hormonerna) med att tagga ner efter sista mf själsligt och hormonellt, gör livet extra spännande och dynamiskt, för både mannen och mig. Hormonerna flödar högt och lågt, jag slungas i en bungyjump-gunga mellan att vilja gå och lägga mig under en gran eller vara högtflygande bland rosa moln.

Inte lätt för någon av oss! Jag hoppas att min mens kommer som den ska, att hormonerna blir mer normala efter första mensen (efter mina 2 mf på raken, spännande PMS väntas!) och att mitt mående betyder att kroppen gör sig redo för att nu äntligen klara av en 9 månader lång graviditet och ett friskt levande barn! Hoppas hoppas!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar