måndag 4 februari 2013

Och vad finns för mig?

Var och handlade nu på kvällen och fick lust att lyxa till det lite med en tidning. Valde bort Amelia som jag tröttnat lite på, Tara känner jag mig lite för ung för. Kikade på en yoga-tidning men verkade handla mkt om vilja prylar man absolut måste ha på passet, lite feltänk enligt mig där... Men en barn-tidning då? Jag har länge drömt om den dagen jag skulle få köpa en gravid-tidning till mig själv, men har aldrig vågat. Tittade på de där som handlar om att leva med barn, någon var upp till första året, handlade om amning mm. Kändes inte helt rätt för ngn som går i adoptionstankar... Någon som kan rekommendera någon eller några tidningar som känns bra även för oss som kanske får våra barn på annat sätt??

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jag köper mama kanske varannan var tredje månad. Står mycket nyttigt för blivande mammor också. Och de är så mysiga att köpa och läsa ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kanske ska spana in den tidningen då... Men känns det som att den är öppen även för andra "typer" av mammor?

      Radera