onsdag 10 november 2010

Hjärta smärta...

I morse kom jag halvvägs till jobbet, sen var det bara att vända o åka hem igen. Mensvärken som jag hade hoppats slippa den här gången (som om det skulle hända..!) var här, bara att åka hem till soffan... Testade de nya smärtstillande tabletterna som jag fått av läkaren, o de verkar hjälpa bra, inget att jobba på dock! Slö, trött och lite yr, det gör sig nog bäst hemma..

Inga nyheter från doktor LB heller, behöver jag säga att jag är trött på att vänta? Funderar på att ringa honom nästa vecka om jag inte hört något då. Snart åker vi ju utomlands på en veckas semester o finaste systers bröllop!!! Det ni! =) o då vore det skönt att ha fått besked om resultaten.. Tycker att det har gått lång tid nu..

Ser fram mot att mensen ska sluta, ny äl o nya chanser.. Snälla lilla gullunge - kom snart till oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar