onsdag 6 april 2011

Förbättring? Jag hoppas på det!!

Har nu ätit mina tabletter, metformin, i ca en månad, och har haft första mensen sen jag började äta tabletterna. Positivt var att jag inte hade så ont som jag brukar, inte heller så mkt kramper. Negativt var att jag mådde sååå illa under dagarna med mest mens, så illa att jag grät av illamående istället för av smärta.. Vet inte om det var så mycket bättre... Resultat - 3 dagar hemma från jobbet, brukar vara en eller två dagar per månad..

Får hoppas det var en engångsföreteelse! Men än så länge verkar mellanblödningarna hålla sig i schack. Har precis haft äl, o än så länge inget blod, vore fint om det kunde hålla sig så till BIM ca den 14 april.. Helst inget blod då heller så klart, utan ett plus istället ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar