fredag 29 april 2011

Drömmar..

I natt hade jag en märklig dröm. Jag drömde att jag var höggravid och att vi var på bb för att föda. Det var inte bara ett barn som gömde sig i min mage, utan tre!

Barnen skulle förlösas med kejsarsnitt, o jag minns att jag vaknade ur narkosen o plötsligt var dom där, våra tre små mirakel! Alldeles perfekta o levande!! I drömmen var jag så förvånad o lycklig över att vi till slut lyckades! Jag minns att jag tänkte att även vi lyckades till slut, även vi fick ett barn.. I drömmen hade vi inte vågat tro på att ens något av barnen skulle överleva, så vi hade inte vågat köpa något alls, ingen vagn, ingen säng, inga kläder... Jag bar dom i filtar o handdukar, o kunde i te gå ngnstans alls med dom.

Det var en sån underbar känsla att äntligen få uppleva att bli mamma, jag kan känna den lyckan ännu i mitt hjärta!

2 pojkar o en liten flicka fick vi i natt.. Drömmen har följt mig hela dagen, slår mig i huvudet med jämna mellanrum, med sorgen o saknaden över att det inte är så som sin ständiga följeslagare.. Nu i kväll slår det mig att kanske har drömmen en djupare betydelse än att den endast är framtvingad av min starka längtan efter barn..

3 barn föddes i natt, tre barn har vi förlorat i våra missfall..

Jag hoppas på att vi snart blir belönade med en ny graviditet och att det här barnet har kommit för att stanna!

Det har gått ett år sen vårt senaste mf, det är dags nu, vi behöver det, jag behöver det..

Jag önskar såå att vi snart får bli gravida igen!


- Posted BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag drömde nyligen om min kommande förlossning (natten efter ÄL tror jag det var) och i fredags plussade jag så förhoppningsvis har din dröm en liknande betydelse. Kanske är du/snart blir gravid. Hoppas det!

    SvaraRadera