onsdag 17 november 2010

Plötsligt händer det!

På förmiddagen ringde jag upp till sjukhuset, och fick prata med en sköterska där. Hon kunde inte se några testresultat men skulle lägga en lapp till doktor LB om att ringa mig. Som jag skrivit tidigare har ju mobilen varit min ständiga följeslagare då jag väntat och väntat på besked. På väg tillbaka till mitt kontorsrum hör jag så mobilen ringa, och hinner svara precis i tid för att höra att den som ringer lägger på luren.. Dolt nr gör det omöjligt att veta vem det var... Sååå frustrerad hela dagen!

När jag sen kom hem efter yogan berättade min sambo att - ja just det, Lennart har ringt! Vem tänkte jag..?! Så, då har vi alltså fått beskeden från alla testerna som togs för nästan 8 veckor sedan...

ALLT SÅG BRA UT!!!!!! =) Sååå skönt att höra, eftersom beskedet på testerna dragit ut så på tiden hade jag börjat inbilla mig att något var allvarligt fel. Men nu vet vi - allt såg bra ut! Så nu ska vi få lite mer material och "avtal" på posten - sen är det bara det där plusset som fattas.. Tänk om det ville komma snart!

Önskar jag bara kunde knäppa med fingrarna så var det här!

Senaste dagarna har varit tunga... Mina tidigare gravida kollegor är nu höggravida och ska föda vilken dag som helst. Andra gravida vänner går mot höggraviditet - bebisarna är här om 2 till 3 månader... Jag är såååå avis, känner mig såååå utanför detta!! Inge kul alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar