tisdag 24 maj 2011

Inga leveransproblem trots tidspress!

I dag var det så dags för kärleken att lämna prov för test på simmarna. Skriftliga instruktioner på handhavandet samt behållare hade vi fått av läkaren. Inlämning på lab kan endast göras tis- ons mellan kl 8-9. Inte mkt spelrum där inte!

Hade det varit jag som tvingades prestera under dessa premisser hade jag nog fegat ur, tydliga leveransproblem där! Men inte kärleken! Lite stolt är jag allt, haha! ;)

Direkt efteråt var det bråttom att köra iväg till labet, provet bör lämnas inom en timma. Samt bör inte utsättas för temperaturväxlingar.. Så, vad göra? Röret med simmarna fick äran att åka mellan mina tuttar in till stan för att hålla värmen så att säga.. Kändes lite märkligt minst sagt!

Nu är provet iaf inlämnat för koll, svar väntas om 2 veckor, men vi får nog vänta på besked tills dess att vi ska dit på återbesök innan midsommar... Nu kan vi inget göra mer än att vänta o fortsätta försöka på egen hand..

O kämpa på med vikten för min del då! I dag har det gått uselt!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar