måndag 6 december 2010

Tårar och uppgivenhet - vad är botningsmedlet?

Usch, har haft en bra dag idag, men en ledsnare kväll. En nära vän till mig berättade för ngn vecka sedan att hon är gravid med deras andra barn. Jag har vetat om att de planerat ett syskon, så jag blev inte direkt förvånad, är så klart glad för deras skull! Men ledsen för min.. Det är så dubbelt, o så skuldbelagt att känna så här!!

Hon hade egentligen planerat att berätta för mig när vi träffades, men det fick bli på telefon istället då det blev sådant snöoväder så vi fick ställa in vår träff. Det kändes skönare faktiskt, för då behövde jag inte kontrollera mitt ansiktsuttryck..

I kväll var hon här o hämtade lite grejer som vi har haft här. Jättekul att träffas, var ett litet tag sen, men såå jobbigt. När hon hade åkt rann tårarna nerför mina kinder.. Just nu känns det som om ALLA mina vänner antingen har barn eller är gravida! Är det bara jag kvar?? Det känns så! Vet inte hur jag ska orka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar